Rahasia Penting Tingkatkan Pendapatan Duit Adsense

Rahasia Penting Tingkatkan Pendapatan Duit Adsense
Jika anda melawat post ini, kemungkinan anda menggunakan Google Adsense? Mengapa? Sebab Adsense adalah pembayar untung yang terbesar, program-CPC tertinggi di luar sana hari ini.
Apakah CPC maksudkan? Kos per klik. CPM? Kos per 1000 hits (apa M cara, saya tidak mempunyai petunjuk, tetapi itulah apa yang ada.)
Anyways, saya mempunyai beberapa strategi yang kecil untuk meningkatkan CPC Adsense anda, sekali gus membolehkan anda untuk membuat lebih banyak wang daripada anda sudah berada tanpa melakukan banyak berbeza daripada apa yang anda lakukan sekarang.

1: KEYWORDS. Memikirkan kata kunci mempunyai CPC tertinggi dan lalu lintas carian, dengan menggunakan alat AdWords itu. Carian, carian dan carian yang lebih, dan mencari kata kunci yang mempunyai CPC tinggi. Kemudian, pusat halaman anda atau HubPages artikel kata-kata kunci tersebut. Jangan mengganggu dengan kata kunci yang membayar 1 sen, 30 sen, dan lain-lain setiap klik / CPM. Pergi, ideal, yang $ 2,50 + kata kunci – dan KHUSUS pergi selepas lebih dari $ 10.00 kata kunci.
Ini adalah THE SINGLE bahagian PALING PENTING misi anda. Anda tidak mahu laman yang membuat 1 dolar daripada 6 unit klik iklan – anda mahu laman yang menarik 6 dolar daripada 2 klik iklan-unit, atau 60 dolar daripada 8 klik, atau lebih baik. Walaupun anda sudah mempunyai banyak lalu lintas, anda TIDAK AKAN membuat jumlah yang baik perubahan melainkan anda pintar dengan kata kunci anda. Malah jika anda bukan seorang usahawan Internet, anda masih perlu menggunakan ini.

2: MENGHADKAN UNIT. Jika anda boleh membantu, tidak pergi mempunyai 12-15 unit iklan yang berbeza pada halaman anda. Mengapa? Cuz terdapat persaingan kurang untuk pengiklan untuk iklan di halaman anda. Ini bermakna pengiklan boleh membayar kurang, bermakna Google membayar anda kurang. Jika anda mempunyai, katakan, 6 iklan pada halaman anda, anda mengetuk kira 6 iklan membayar paling rendah, kerana pengiklan berjuang untuk hanya 6 ruang dan bukannya 12 ruang. (Ini kebanyakannya berlaku pada laman web anda sendiri, bukan pada HubPages)


Dan jika anda salah seorang daripada mereka jackasses menggerumit-gembira, seperti saya, berhenti tinkering, menetapkan halaman anda untuk tertentu ad-unit persediaan, dan tinggalkan ia. Saya dapati klik saya DAN bpk saya turun jika saya sentiasa tinkering dengan jenis dan kedudukan unit-unit iklan.

3: JADIKAN TERTINGGI UNIT-CTR ANDA UNIT CPC TERTINGGI ANDA. Anda tidak boleh melakukan ini untuk laman web anda sendiri. Gunakan tracker saluran anda memikirkan APA unit iklan anda yang mempunyai CTR tertinggi (klik melalui nisbah). Ini bermakna apa yang kebanyakan penonton anda klik pada? Kemudian, pastikan bahawa unit iklan tertentu datang PERTAMA dalam HTML. Sama ada atau tidak ia adalah di bahagian atas halaman adalah tidak relevan – PASTIKAN datang pertama dalam kod. Perubahan unit rendah CTR anda ke unit pautan atau memindahkan mereka, atau memadamnya.

4: Jangan lupa tentang kesan Harga Smart sebagai lokasi clicker juga. Sepuluh negara EPC saya pendapatan berbanding purata EPC keseluruhan sejak April adalah:
Amerika Syarikat – 128.5%
UK – 140.5%
Kanada – 102.4%
Australia – 121.4%
India – 23.8%
Afrika Selatan – 33.33%
Belanda – 71.4%
Jerman – 50%
Perancis – 50%
Itali – 45.2%
Ia juga menarik perhatian bahawa India juga mempunyai 4 page impression terbesar saya dan klik 4 jumlah terbesar yang jelas mempunyai kesan yang besar ke atas keseluruhan EPC purata saya.
Laman web saya adalah global walau bagaimanapun, ia mungkin bernilai mengkaji Laporan Prestasi anda> Negara-negara di antara muka baru untuk melihat dari mana lalu lintas sebenar anda memperolehi dan nilai sebenar anda telah mendapat. [Untuk rekod contoh pernah saya mendapat RM7 ringgit untuk satu klik dari South Afrika dan lebih tinggi jika dari US dan UK Canada Australia.]
PENTING: Tangani Harga Smart
Anda perlu mengambil penjagaan khas SmartPricing sini.
Berikut adalah apa yang Google berkata apa SmartPricing ialah: “Bagaimana harga pintar kerja-kerja
Kami sentiasa menganalisis data merentasi rangkaian kami, dan jika data kami menunjukkan bahawa satu klik adalah kurang cenderung untuk menjadi keputusan perniagaan (contohnya jualan dalam talian, pendaftaran, panggilan telefon, surat berita sign-up), kita boleh mengurangkan harga yang anda bayar untuk itu klik. Anda mungkin mendapati pengurangan dalam kos klik dari laman kandungan.
Kami mengambil kira pelbagai faktor seperti apa kata kunci atau konsep mencetuskan iklan, serta jenis tapak di mana iklan itu telah disampaikan. Sebagai contoh, klik pada iklan untuk kamera digital di laman web mengenai tips fotografi mungkin bernilai kurang daripada satu klik pada iklan yang sama yang terdapat di sebelah kajian semula kamera digital.
Google menjimatkan masa dan mudah dengan menganggarkan nilai klik dan menyesuaikan harga secara berterusan anda. Dengan harga pintar lebih baik, anda secara automatik perlu mendapatkan nilai yang lebih besar untuk klik dari tanggapan iklan di seluruh rangkaian kami, semua dengan tiada perubahan dalam bagaimana anda membida. “
Faktor utama: JANGAN PERNAH CUBA MENIPU GOOGLE. Tidak menjadi tuan rumah kandungan yang pengunjung anda tidak mahu untuk melihat. Mereka datang di laman web anda dengan niat yang baik bahawa anda akan memberikan mereka maklumat yang berkualiti, apa yang mereka cari. Hanya meletakkan sampah di sana, dan pemadat hasil carian enjin carian Google adalah apa yang membenci.
Jika pengunjung diberi maklumat crap, mereka tidak akan menjadi pembeli yang baik, atau akan menjadi kebal kepada kuasa meyakinkan pengiklan di mana kod AdSense anda mengarahkan mereka. Google akan rasa yang membentuk trafik laman web anda adalah berkualiti rendah, dan anda akan mendapat kejutan SmartPricing.
Sila jika anda mempunyai apa-apa soalan yang berhubungan dengan adsense please komen supaya kita terlibat dalam perbincangan. Lebih dari gembira untuk membantu! MRM

SUMBER: http://malaysianreview.com/11538/rahsia-penting-tingkatkan-pendapatan-duit-adsense/ 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar